Daisypath Anniversary tickers

02 June 2010

~ semoga ....

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hari ini hari pertama
semoga perjalanan dia selamat,
semoga dia sentiasa dilindungi,
semoga dia sentiasa di rahmati
semoga dia sentiasa diberkati...
semoga dia sentiasa cukup makan..
semoga dia sihat-sihat saja
semoga dia senyum-senyum selalu.
semoga dia sentiasa ceria selalu
semoga dia menjadi bahagia sangat-sangat
semoga dia selalu ingat saya.
semoga dia tidak lupa siapa saya.
semoga dia menjadi en ninja saya dunia akhirat
**************************************
semoga saya tidak rindu dia sangat.
(walaupun sangat-sangat!)
semoga saya kuat sangat sangat
(walaupun saya tak kuat sangat mana pun)
semoga saya boleh laluinya hari hari.
(walaupun tak boleh sangat)
semoga saya selalu tersenyum
(walaupun dia tahu saya tak boleh senyum tanpa dia)
semoga saya menjadi cik meeko dia dunia akhirat
(InsyaAllah.. doakan ek!)
semoga saya sabar menunggu dia.
(walaupun saya tidak sesabar itu)
semoga saya boleh selalu dengar suara dia
(walaupun jauh macam manapun)

semoga semuanya ok saja.

untuk en ninja
saya cik meeko awak dunia akhirat, InsyaAllah.

tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko
Read more...

No comments: