Daisypath Anniversary tickers

01 October 2009

~Hari Pertama Di Tempat Kerja

سم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hari pertama saya di tempat keje.
(ingat ingat lupa kejadian 9 bulan yang lalu).

hari pertama saya sangat blurrrr!
hari pertama saya sangat serabut!
hari pertama saya sangat sibuk!.
hari pertama saya ngadap kesesakkan KL yng teruk!.
hari pertama saya dah kene attend meeting.
(memang jahil gila nk amik minit meeting masa tu)
hari pertama saya dah kene sign surat
(baru tahu sign sy sangat 'mahal')
hari petama sy .. sy dah ada 10++ org
'anak buah' di bawh jagaan sy.
(sangat blur untuk handle mereka)
hari pertama saya .. dah kene buat laporan.
hari pertama saya... abis keje kul 9.00++ mlm.
hari pertama saya.. dah kene jerkah dengan staf.

hari pertama saya.. semua nye menjadi kejanggalan
untuk saya pada hari itu.

skang ni?.. bisa di aturrrr :)
kalo cuti lama... rasa nk balik je ke opis!.
(rajin sangat nk buat keje).
sangat seronok dengan keje skang.
Alhamdulillah.=)

hmm..tiba-tiba saya terpk?.
macam mana dengan hari pertama dia hari ini?
hope everything ok!.

"ikhlaskan dan jujurkan hati kerana Allah "
Pesan En ninja kalo nk seronok berkerja.

tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko-

No comments: