Daisypath Anniversary tickers

05 March 2010

~Bila en Ninja tiada di Sisi

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Bila En ninja tiada di sisi~
~bila pagi..
1. tak boleh buat panggilan ~"Bangun! Bangun!"..
(silap2 hari bulan.. kene bambu)
2. tak bole buat omelet kesukaannya~
3. tak bole sms ~" dah sampai opis"..
4. tak bole sms ingtkan dia tentang sesuatu.. ~" jangan lupa itu.. jangan lupa ini"

~bila tengahari..
1. tak boleh sms ~"dah makan?.."

~bila petang...
1. tak singgah ke mana-mana lagi.. ~ terus balik umah
2. tak boleh sms ~ "dah sampai uma.. nk mandi n solat sat"
3. tak boleh sms ~" dah sampai uma?.. bawa moto elok-elok ek"

~bila malam
1. tak ada sms sepanjang malam....
2. tak ada makan malam sama-sama..
(dah 2 kg turun ni.. dek kempen mogok ini)
3. tak ada gurau manja lagi...
3. tak ada panggilan untuk tido ~ "gud nite s**"

inilah antara kebiasaan-kebiasaan cik meeko buat setiap hari
sebelum en ninja ada dengan saya...
serius!.. cik meeko sangat rindu dengan kebiasaan cik meeko~
saya sangat2 rindu en Ninja saya!

kepada en ninja~
"saya minta ampun dan maaf. saya betul2 minta maaf. "

(pak unggu sangat rindu sama kamu!)


en ninja.
dunia akhirat!.

i love u


tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko-

3 comments:

Diyana said...

mrajuk ngan ninja ke?besala adat bcintun..;p

-yani- said...

sabole...
:)
nanti lama2 hilang le mogok tu

eiNa said...

hehee.. sapa start mogok dulu nih.. jgn mogok lama2 rumie...