14 July 2010

~ Ingat tak?

سم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

(sumber - urusan rasmi Utm)
~medey medey...
kenal tak signature sapa ni?..our Assistant Registrar kita masa di UTM dulu..huhuhu.macam dah naik pangkat je.? for Vice Chanselor?.. wow!.

Untuk En Ninja
teringat signature kamu macam ulut bulu itu.
lari.

tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko

6 comments:

Diyana Zulkifli said...

mie,dia cik najmah lg ke?wah,lepas ni ko la plak naik pangkat..hehe.adik angkat cik najmah le katakan.hihi

cik me3ko said...

~donat.
aku tak tahu dia cik najmah ke tidak... tapi nampak gaya macam cik lagi,, Dah jadi Pendaftar tu,, Bos besar UTM.. aku?.. hanya orang kerdil je.. huhuhu.

adik angkat?.. bercakap ngan dia pun idak.. Tak ingat ke kita bukan main takut nak jumpa dia..

Diyana Zulkifli said...

mie,ko jangan plak cik..lama2 sgt2 tau.heh

cik me3ko said...

donat ~
doakan semoga semuanya dipermudahkan ... InsyaAllah..
"ya tuhanku. janganlah Engkau membiarkan aku hidup seorang diri, dan Engkaulah Waris yang paling baik ".. surah al- anbiya ayat 89.

doakan ek !

.: Ain Rusli :. said...

aku nak doa jugak..aminnn..heheh..jgn lupe jemput aku eh..nk g melaka lagi.. :)

cik rumiko, anda telah di tag! sila ke blog haku utk amik award ye.. :)
http://ainielie.blogspot.com

Mama FaiQ said...

lupa nak bgtau, saya dah pindah rumah : http://kongsirahsiahati.blogspot.com/