26 January 2012

~Impian Pekebun Yang Serba Canggih

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

kita belajar. bila kehendakkan sesuatu.kita mula tanamkan azam.usaha sehingga dapat. tak kira dari segi sudut material atau apa-apa pun. dah lama saya berazam untuk dapatkan sesuatu untuk en ninja. yelah..asyik dia je yang penuhkan apa yang saya minta. kali ni.. biar saya pula penuhkan impian dia. Menjadi PekeBun yang Serba Teknologi..

Bermula dengan hasil jualan coklat dan kuih muih saya (ni cerita betul-betul ni) saya kumpulkan sikit-sikit duit.usaha pencarian sana sini sebelum nak beli barang tu. puas satu kl,saya round cari barang tu. tak cukul kl. muar melaka pun kami round. tapi masa tu masih belum cukup lagi duit yang dikumpul. alhamdulillah,baru-baru ni misi pencarian dan duit yang dikumpul berakhir.. dapatlah saya belikan barang ini untuk penuhkan impian en ninja saya. Semoga dengan ada barang ini.. En Ninja dapat menjadi Pekebun yang serba canggih.

.......................................................................
................................................................
.........................................................
..................................................
............................................
.....................................
...............................
...........................
....................
...
...
...
...
..
..
..
..
..
..
..
.
.
.


Yohsimotor Japan T33 - RM 480



Ingin halaman bersih. please do contact us - seyes ini bukan iklan tipu-tipu


~Untuk En Ninja
selamat berbudi pada tanah.

tata.

With The Greatest Love~
-chenta hati en ninja

5 comments:

Diyana said...

wah..gigih ^^.nak2,mai umah aku,skali dgn rumah kosong sebelah ni.hehe.aritu hafsah dtg,sblum masuk kete,die tegur..'habis mati kak pokok'..haha.baru aku prasan,semua pokok dlm pasu bunga aku dh mati...punyele lama tk jirus..:P

cik me3ko said...

DONAT..
kos perjalanan pun kami charge.
ada berani. :P

Diyana said...

haha.iye?uish mahal tu.kire dtg tu ko anggap ziarah aku je tk lehke?jaja

cik me3ko said...

kalo macam tu.. tunggu 2-3 tahun lagi.. kami kumpul duit.

Siti Lyana said...

huhuh.... umah akak tak de tanah... tapi datang je la tolong berkebun dalam pasu plak