Daisypath Anniversary tickers

16 June 2010

~Maafkan saya

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Maafkan saya wahai en ninja.
kadang-kadang saya rasa..
saya selalu banyak meminta itu ini..
sedangkan kamu tak pernah meminta

Maafkan saya wahai en ninja.
kadang-kadang saya bersuara tanpa berfikir
semua perkataan saya menjadi salah.
sedangkan kamu selalu memberi nasihat

Maafkan saya wahai en ninja
kadang-kadang saya suka mengganggu kamu
semua kerja kamu tinggalkan semata untuk saya
sedangkan kamu sedang sibuk.sangat!

Maafkan saya wahai en ninja
kadang-kadang mengada-ngada saya
sengaja mencari perhatian dari kamu
sedangkan kamu pelindung saya

Maafkan saya wahai en ninja
Kadang-kadang pandangan saya berbeza dengan kamu
sedangkan pandangan kamu adalah benar.

Maafkan saya wahai en ninja
Kadang-kadang cemburu saya meruntun jiwa kamu
sedangkan kasih kamu.. tiada bandingan

Maafkan saya wahai en ninja
Kadang-kadang berjauhan dengan kamu
membuatkan diri saya menjerut rindu.
sedangkan saya selalu di hati kamu...

Maafkan saya wahai en ninja
saya yang terlalu tinggi bercita-cita dengan cinta.
sedangkan kamu selalu mengabulkan cita-cita saya

Maafkan saya!...

ditulis ketika sedang menunggu en ninja.
semoga kamu selamat sampai.
(maafkan saya ye .. agak "sentimental"..)
(kes rindu lagi!)..


tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko

No comments: