Daisypath Anniversary tickers

10 June 2010

~Serabut

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

minggu ni.. agak serabut.
dengan masalah di pejabat yang 'ting tong'.
dengan masalah ketua jabatan yang sentiasa mencari salah
dengan berita yang tak berapa nak best tentang pejabat baru
dengan keje yang tak sepatutnya saya buat... "big bos" goyang kaki..
(eii bukan big bos dah,, dah jadi big foot!.. asik goyang kaki, jadi macam tu la)
keje sungguh2.. tapi tak dihargai...serabut!
dan lebih-lebih lagi bila saya ada masalah..
en ninja tak ada di sisi.. nun jauh..... huhuhuhu
(kes windu ni)

saya cuba bertenang...fikir benda-benda yang positif. try calm down!.
Allah nak uji hambanya ni... (itu yang terlintas sekarang ni)

"Wahai Tuhanku. Akuu tidak layak masuk ke syurgamu. Namun tak pula aku sanggup ke nerakamu. Kamilah hamba yang mengharap belas darimu,"

"SUBHANALLAH WALHAMDULILLAH WALAILA HAILALLAH WALLAHUAKBAR WALA HAULAWALA KUATAAILA BILLA HIL ALIYIL AZIM"
(baca 10X dalam setiap pergerakan solat tasbih)
kata dia yang nun jauh di sana.
~amalkan solat tasbih.
InsyaAllah Allah memberi ketenangan dan dipermudahkan segalanya.

"Wahai ahli takwa dan ahli keampunan, wahai yang mengingat orang-orang yang mengingat, berilah aku taubat nasuha dan tambahlah kurnia rahmat-Mu kepadaku, tambahlah nur dan kejelasan untukku, wahai kekasih-kasih yang mengasihi"..

ameeen.

~untuk encik ninja~
sedikit sebanyak saya dah ok!..
tapi yang buat saya sangat ok.
my en ninja!~.. Thanks!..

tata.

With The Greatest Love~
-cik meeko

No comments: